четвер, 14 червня 2018 р.

14 червня - День здоров'я і води!



14 червня – День здоров’я і води!


ВОДА
Вода  служить  колискою  плоду,
В  ній  формується  кожне  життя
І  не  можна  поганити  воду,
Як  не  можна  поганить  буття.

Вода  може  омити  нам  тіло,
Вона  свіжість  йому  придає.
Чисту  воду  вживайте  ви  сміло,
Вам   здоров’я  вона  принесе.

Воду  святять  як  чисте  і  світле,
Щоб  надію  відчули  серця
І  запаси  її  нескінченні,
Як і всесвіт немає  кінця.

Вода -  тіло  твоє  загартує,
Якщо  ти  довіряєш  воді.
Тіло  скоро  здоров’я  відчує,
Так  попробуй  скоріш  на  собі.

Вода  наш  організм  очищає
Вона  нас  від  недуг  збереже.
Воду  кожен  щодня  споживає
І  в  дорогу  із  собою  бере.

Хрест  спасає  від  темної  сили,
Якщо  ти  охрестився в воді.
Нас  святою  водою  омили.
Ми  про  це  пам’ятаймо  самі.

Вода  теж  як  душа  не  вмирає,
Лише  місце  і  форму  міняє.
У  житті  їй  заміни  немає,
Без  води  все  живе  помирає.
Микола Головацький






Сьогодні «Дивограй» святкує День  здоров’я і води! Вихователі табору ще раз нагадали учням про важливість води для нашого самопочуття.


     Вода - одна з найбільших багатств людини і є одним з найважливіших елементів біосфери. На Землі не існує жодного живого організму, в якому немає води, навіть найпростішого! Відомо, що рослини на 80-99% складаються з води, тварини – на 60-75 % , а місячний ембріон людини аж на 97 %. Коли народжується дитина, то вода – це 75-80 % від її загальної маси. У дорослої людини процентне співвідношення води від її загальної маси тіла – близько 65 %, а в людей похилого віку – 55-60 %.
     Щоб підтримувати свої нормальні фізіологічні функції, наш організм кожні 24 години використовує і повертає в обіг біля 40 склянок води. Він робить це щодня протягом усього життя. У рамках цієї моделі водного обміну і процесу рециркуляції в залежності від умов довкілля нашому організмові бракує від 6 до 10 склянок води щоденно. Воду слід вживати протягом дня порціями по 250-500 мл. Якщо ви гадаєте, що ваш організм не потребує такої кількості води, то робите велику помилку. Так само, як їдучи на заправку, ви не чекаєте, коли у вашій машині закінчиться бензин. Не чекайте, поки ваш організм зневодниться, перед тим, як напитись. Таким чином,
· воду слід пити перед їжею. Оптимальний проміжок часу — за 30 хвилин до їжі.
· воду слід пити завжди, коли ви відчуваєте спрагу, — навіть під час їжі.
· воду слід пити через 2,5 години після їжі, щоб завершити процес травлення й усунути знезводнення, викликане розщепленням їжі.
· воду слід пити щоранку відразу після пробудження, щоб усунути зневоднення, викликане тривалим сном.
· воду слід пити перед виконанням фізичних вправ.
Саме тоді вам гарантовано гарний настрій, привабливий зовнішній вигляд, легкість та чудове самопочуття.
Організмові потрібна вода — її ніщо не замінить. Кава, чай, газована вода, алкоголь, навіть молоко і соки — це зовсім не 
те, що вода.
     Як стверджують спеціалісти, без їжі людина може прожити 2 місяці, а без води не проживе і 5 днів. При втраті 2 % води людина відчуває спрагу, при втраті 6-8 % може втратитись свідомість, а при 10 % - з’являються галюцинації, людина не може нічого ковтати. Втрата 10-20 % води для людини - небезпечна для життя.
Таким чином, ми бачимо, що вода – це найважливіша на нашій планеті рідина. У воді зароджується життя. Без неї неможливе існування рослин і тварин. Життя є лише там, де є вода і, навпаки, де знаходиться вода, там є життя.

     Вихованці вирішили провести цей день біля водоймища та соснового бору. Обидва загони запаслися всім необхідним для походу: водою, вудками, продуктами харчування та хорошим настроєм. До місцевого ставка діти йшли з похідними піснями. Павло Михайлович з групою дітей зразу почали рибалити, інші діти – устатковувати таборування. Антоніна Володимирівна з хлопцями загону «Фіксики» заходилися смажити сало на вогнищі. Після приготувань до обіду, з вихованцями проводилися різні конкурси, вікторини, загадки, пов’язані з темою «Вода в житті кожного». Розділивши дітей на дві команди, вихователь провів чудові розваги, досліди з водою, повідомив цікаві факти про воду, виготовив з дітьми інформаційні бюлетені. А в кінці заходу діти пограли у «Веселі обливалки». Після таких розваг апетит був неймовірний! 





1 коментар:

  1. Моє свідчення Привіт усім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав свою позику у містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних позикодавців, які обіцяли допомогти, але вони ніколи не видавали мені позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив, як і обіцяв, без жодних затримок. позику і змінив моє переконання. Я не знаю, чи потребуєте Ви якимось чином справжньої та термінової позики, будь ласка, зв’яжіться з паном Бенджаміном через WhatsApp + 1-989-394-3740 та його електронну адресу: 247officedept@gmail.com дякую.

    ВідповістиВидалити